نتیجه های گذشته
متاسفانه هیچ نتیجه ای یافت نشد
تمامی مناطق
چطور میخواین با پزشک در ارتباط باشین؟
مشاوره
متنی
280,000 تومان
مشاوره
ویدئویی
350,000 تومان
مشاوره
تلفنی
300,000 تومان

درباره سمانه سیف یان

مشاوره آنلاین به ازای 30 دقیقه مکالمه تلفنی لحاظ شده
پاسخ دهی در اسرع وقت

سمانه سیفیان هستم، استعداد درخشان و دارنده رتبه ۲۷۳ کنکور لیسانس و فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران و رتبه ۵۰ کنکور سراسری در مقطع ارشد فارغ التحصیل از دانشگاه الزهرا تهران شماره نظام ۳۹۲۵۷ از سازمان نظام و روانشناسی کشور، مشاوره در حیطه تخصصی زوج و خانواده شخصیت شناسی برای مشاوره پیش از ازدواج و انتخاب همسر، زوج درمانی و خانواده درمانی، آموزش مهارت‌های زندگی مشترک، مدیریت و حل تعارضات خانواده‌ها بعد از ازدواج،درمان خیانت، اضطراب و فوبیا، کمک به بهبود اعتماد به نفس،مشاوره کودک و تربیت فرزند و تفسیر نقاشی کودک دارنده مدرک تفسیر نقاشی کودک پرفسور pier از اتریش رییس دپارتمان روانشناسی لوزان سوییس، تحلیل تست های هوشی کودکان از جمله وکسلر و ریون،آموزش مهارت های فرزند پروری، مشاوره شغلی و کسب و کار، آرامش یک ابر قدرت است
برای دریافت نوبت از  سمانه سیف یان، با کلیک بر روی دکمه نوبت حضوری، زمان مراجعه به پزشک را انتخاب کنید و بعد از تایید نوبت با وارد کردن شماره موبایل خود، وارد قسمت بعدی شوید و پس از وارد کردن اطلاعات تکمیلی، بر روی دکمه دریافت نوبت کلیک کنید.
همچنین در صورت فعال بودن سرویس مشاوره آنلاین پزشک می‌توانید یکی از روش‌های مشاوره متنی، ویدئویی و یا تلفنی را انتخاب کنید و بعد از نوشتن شرح حال خود وارد صفحه پرداخت و ثبت نهایی شوید و پس از پرداخت مبلغ ویزیت تا زمان دریافت پاسخ از سمت پزشک منتظر بمانید. 
در صورت فعال نبودن سرویس نوبت‌دهی و یا مشاوره آنلاین پزشک، با شماره مطب  سمانه سیف یان تماس بگیرید و با منشی ایشان هماهنگ فرمایید.

سوالات متداول

سمانه سیف یان در چه زمینه تخصصی فعالیت دارند؟

سمانه سیف یان متخصص روانشناسی عمومی هستند و شماره نظام پزشکی ایشان ر39257 است.

هزینه ویزیت سمانه سیف یان چقدر است؟

هزینه ویزیت سمانه سیف یان متخصص روانشناسی عمومی ، بر اساس اینکه نوبت حضوری، مشاوره تلفنی و یا مشاوره متنی می‌گیرید متغیر است. برای اطلاع دقیق از هزینه ویزیت پروفایل سمانه سیف یان مشاهده کنید.

نزدیک ترین نوبت سمانه سیف یان چه زمانی است؟

برای اطلاع از زمان‌های نوبت دهی سمانه سیف یان روی قسمت نوبت حضوری در پروفایل کلیک کنید، در جدول زمان بندی نوبت‌های را می‌توانید مشاهده کنید.

آیا می توان با سمانه سیف یان به صورت آنلاین مشاوره داشت؟

به پروفایل سمانه سیف یان مراجعه کنید، در صورتی که مشاوره آنلاین ایشان فعال باشد می‌توانید به صورت متنی، تلفنی و یا تصویری با سمانه سیف یان مشاوره آنلاین داشته باشید.

نظر بیماران سمانه سیف یان در مورد ایشان چیست؟

میزان رضایت مراجعه‌کنندگان سمانه سیف یان را در قسمت نظرات و امتیازات طبینجا ملاحظه فرمایید.

برای ثبت امتیاز پاسخ دهید

زمان انتظار در مطب
نحوه برخورد ورفتار پزشک
تشخیص دقیق
نحوه برخورد پرسنل
سهولت وقت گرفتن
اطلاعات نوبت درخواستی

آیا نوبت پذیرش در روز در تاریخ ساعت برای شما ثبت شود؟

لطفا در صورتی که علائمی مانند تب، سرفه یا سابقه تماس با فرد مبتلا به کرونا طی دو هفته اخیر داشته اید از مراجعه به مطب خودداری کنید. در هنگام مراجعه حتما از ماسک استفاده کنید و جز در موارد ضروری بدون همراه مراجعه نمایید. با تشکر

از قسمت زیر نوبت بگیرید
متاسفانه هیچ کلینیکی برای ایشان در نظر گرفته نشده است
متاسفانه هیچ خدمتی یافت نشد
تمامی نوبت های مربوط به دکتر سمانه سیف یان در این بازه زمانی پر می باشد
گرفتن نوبت

آیا برای گرفتن نوبت اطمینان دارید؟

دیگر متخصصین روانشناسی عمومی

Item 1 of 5